Kampania Promocyjna

Kampania Promocyjna Kujawsko-Pomorska Wieprzowina – Tucz bez GMO

Problem stanowi brak informacji na temat dostępności wysokiej jakości regionalnej kujawsko-pomorskiej wieprzowiny na rynku lokalnym.

Konsumenci coraz częściej interesują się pochodzeniem mięsa, tym w jakich warunkach zwierzę przebywało i jakimi paszami było żywione. Dlatego też województwo kujawsko-pomorskie jako region liczący się na skalę kraju, który może podkreślić swoją wyjątkowość poprzez wprowadzenie na rynek produktu regionalnego, który jednoznacznie kojarzy się konsumentom z miejscem gdzie został wyprodukowany. Konsumenci coraz częściej poszukują sprawdzonych, wiarygodnych i regionalnych źródeł żywności. Chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i stworzyć regionalną markę, kujawsko-pomorskiej wieprzowiny i wyrobów mięsnych na jej bazie.

 Celem projektu jest przeprowadzenie informacyjno-promocyjnej kampanii, która miałaby na celu rozpowszechnienie kujawsko-pomorskiej wieprzowiny – tuczonej paszami bez GMO.

Miejsca prowadzenia promocji połączonej z degustacją:

  1. Święto gęsi na Krajnie w Minikowie (11 listopad 2018),
  2. Jarmark Bożonarodzeniowy w Przysieku (15 grudzień 2018)
  3. Toruński Festiwal Smaków – 13-14.04.2019 r.
  4. Lato na Wsi w Minikowie – 11-12.05.2019 r.
  5. Powitanie Lata w Bydgoszczy (czerwiec)
  6. Agro-Tech w Minikowie 29-30 czerwca 2019 r.
  7. Pałuckie Targi Rolne, Żnin – 24-25.08.2019 r.
  8. Festiwal Smaków w Grucznie – (sierpień)

PROJEKT SFINANSOWANO Z FUNDUSZU PROMOCJI MIĘSA WIEPRZOWEGO